יום שישי, 22 ביולי 2011

מיועד למטפלים ומנחי סדנאות רציניים בלבד




שבוע הבא אני הולכת לשלוח לכם הצעה ממש מיוחדת, ההצעה תשלח רק בעבור הרשומים במערכת הדיוור של אנשים אנלוגים בעולם דיגיטלי  או למעגל המכותבים של לאן נושבת הרוח.


נרשמים לאחר תאריך זה לא יוכלו לקבל את ההטבה


 חבר שלי אבינועם שחר הוא מומחה לשיווק עסקים קטנים ושיתפנו פעולה כבר מספר פעמים בכל מיני נושאים שנוגעים לשיווק מטפלים.

אבינועם יצר ערכת שיווק ייחודית רק למטפלים, שאני אישית חושבת שהיא מבריקה וגם לי יש הרבה ללמוד ממנה  ואני אציע לכם אותה במחיר מיוחד שהשגתי עבורכם.

חשוב לי לציין כי לא מדובר בעוד ערכה עם הרצאה תאורתית אלא חומרים שיווקיים מותאמים למטפלים ומוכנים לשימושכם: טקסטים מכירתיים לאתר אינטרנט, פליירים ועמודי נחיתה. אי מיילים שכבר נכתבו והביאו למטפלים לקוחות
 אני אומר את זה בבוטות , אין כאן מה ללמוד, רק לעשות קופי פייסט!!!

אז היו קשובים למייל שלכם בשבוע הבא ותקבלו ממני את הפרטים המלאים
  בכל מיני נושאים שנוגעים לשיווק מטפלים.

יש לכם שלושה  ימים להרשם כאן בבלוג ,הרשמו עכשיו 



בערכה תוכלו למצוא 5 דיסקים הכוללים:

קורס שיווק למטפלים


טקסטים שיווקיים מוכנים ! אימיילים + תבניות מוכנות לעמודי נחיתה!


קורס יחסי ציבור


הודעות לעיתונות מוכנות לשימושך !!!


רשימה של מעל 300 עיתונאים מתחום הבריאות והלייף סטייל ! קראתם נכון


הערה חשובה!!! מספר העותקים של הערכות במחיר המיוחד מוגבל !!!

מכיוון שהוא יימכר במחיר מגוחך  לעומת מחירו הראשוני ומכיל ידע ששווה לכם עשרות אלפי ש"ח לחודש
וגם יש לכם עליו אחריות מלאה על המוצר ! תוכיחו שפעלתם לפי ההנחיות ולא הכפלתם את ההכנסות כספכם יוחזר!



 ומילה בכנות ממני , אם אתם סקפטיים, שליליים ולא מוכנים לבצע את הפעולות בדיוק כפי שתודרכו  ובהתמדה, אל תרשמו

לרשימת התפוצה  של הערכה , תנו לאנשים שרוצים להצליח לשים יד על מספר העותקים המוגבל שקיבלתי במחיר הבאמת זניח הזה לעומת התמורה.










שם פרטי


שם משפחה


דואר אלקטרוני


סלולרי








כל שאר הפרטים  בהמשך 

סופשבוע טוב
לילה 

נפגש ברשת
    

 


אין תגובות: