יום שישי, 1 באפריל 2011

אוטוסטרדת המידע











זה פחות או יותר העולם שאנחנו חיים בו אוטסרדת מידע , המידע זורם בקצב מהיר ולעיתים נדמה לנו שקצת קשה להדביק את הקצב.
מכיוון שאנחנו חיים בעולם כזה גם עצמאים ועסקים קטנים ככל שייספקו יותר מידע , יותר לינקים לסרטונים שעוסקים בתחום , יותר תוכן ענייני ומרתק ככה השם שלכם ושל העסק שלכם יצוף יותר ברשת מה שבסופו של יום יתורגם ללקוחות והרי בשורה תחתונה זה מה שכולנו רוצים לגדול ולהתפתח ולהגדיל את מעגל הלקוחות.
הכלים העומדים לרשותנו באינטרנט הם כמעט אין סופיים , מאמרי אתרים , האתר שלנו כמובן דף האוהדים בפייסבוק ( ואם אין לכם כזה עכשיו לעשות!) הסרטונים ביו- טיוב ופליקר המתחרה לו, רק מה בכל אחד מאלו מוזמנים אלפי תווים ותכנים ביום כל מה שהוזן ביום ראשון שבועיים אחרי במונחי אינטרנט זה היסטוריה ישנה שנעלמה אי שם בין ערימות המידע אז מה עושים? איך בכל זאת שומרים על רצף? תקדישו שעתיים - שלוש בשבוע למציאת תכנים מתאמים.


חשיבות מאוד גדולה יש לעדכון האתר , אתר שאין בו תזוזה וכשנכנסים רואים שלא עודכן מידע במשלך כמה חודשים הוא בהחלט נזק , זה פשוט משדר אווירה של משהו סטטי שאיננו זורם וממקומות "מתים" או שקטים מדי אנשים בורחים.


גם לדפי העסקיים בפייסבוק ישנה חשיבות גדולה בעדכונים, לא תמיד נדרש חומר מקורי שלכם לפעמים אפשר פשוט לבקש מאנשים כתבות עם קישור כמובן לאתר שלהם וזה מעשיר את האתרים והדפים שלכם לרשת , יוצר עוד חיווט במנועי החיפוש והכי חשוב מאפשר ללקוחות שלכם לזכות בתוכן מתחדש ומרענן במספר סגננות.


אז אחת לשבוע לפחות מעדכנים...רציתם להיות עצמאים זה סימן שאתם מוכנים להיות גם משווקים , גם פרסומאים וגם אנשי יחסי ציבור זו עסקת חבילה ואפשר אפילו להנות ממנה
לעבודה !






בהצלחה
לילה 












פעולות קטנות שיוצרות יחסי ציבור

אנשים רבים שהם עצמאים ובעלי עסקים קטנים שוכחים דווקא את אותן פעולות קטנות אשר יוצרות תודעה ומסייעות לנו ביחסי ציבור .
פעולה פשוטה והכרחית היא הוספת חתימות, כן חתימות כמה פשוט להוסיף במיילים , ברשתות חברתיות שמאפשרות את זה בפורומים של דיונים שאתם משתתפים בהם שם טלפון ואתר בסיום כל מייל ובצירוף הלוגו היא פעולה פשוטה שמשום מה בעלי עסקים רבים אינם מוסיפים.


תהליך יחסי הציבור הוא למעשה הטמעה של השם השירות שאתה מציע או המוצר , העין שלנו והמוח קולטים את הלוגו הויזואלי ואת השם כאשר אנחנו רואים אותו שוב ושוב , כאשר אנחנו נותנים את דרכי ההתקשרות אלינו בצורה רציפה אנחנו נותנים לכל אדם שמתקשר איתנו תזכורת על מי אנחנו ומה אנחנו מציעים וזה נכנס לנו לתת מודע אם נרצה או לא נרצה.


יח"צ ופרסום בנויים על ההטמעה הזו ולכן בכל מקום שיש לנו תקשורת עם אנשים רצוי שיהיה את ה"תעודת זהות " שלנו זמינה לכולם.
םעולה פשוטה נוספת היא חלוקת כרטיסי ביקור , זה ממש לא משנה אם זו השכנה או ם זה לקוח פוטנציאלי במקום מספר טלפון שניתן בע"פ תמיד עדיף כרטיס ביקור , המלצתי לתת כרטיס ביקור אחד ביום זה יוצר את אותו אפקט של ההטמעה אשר נתינת  מספר טלפון בע"פ או נתינת אימייל אינם יוצרים.


2 פעולות פשוטות שמסייעות לעורר מודעות לשירותים או למוצרים אותם אנחנו רוצים להפיץ, רק תזכרו שבכל מקום כזה אם זה במייל אם זה בדפים שאתם שולחים ללקוחות ואם זה בכרטיסי ביקור תמיד תדאגו שאותו לוגו אותם צבעים ואותו פורמט .


בהצלחה



אין תגובות: