יום ראשון, 3 באפריל 2011

ניוזלטר כלי שיווקי אך גם יח"צני

ניוזלטר או בשמו העברי מכתב חדשות , הוא כלי שיווקי ויכו לשמש גם ככלי ליחסי ציבור שכמעט הכרחי להשתמש , הוא למעשה מספק ללקוחות שלנו מידע שוטף על מה מתקדם מתרחש בעסק שלכם.

הניוזלטרים בכדי שיוכלו למשוך אליכם קהל ולא יהיו בעלי מראה כמו של פרסומת למוצרי סופרמרקט רצוי שיכלול תכנים נוספים מעבר לתכנים השיווקיים ניוזלטר שאין בו ערך מוסף לקוראים יהפך במהרה לעוד מייל מסומן בזבל או שלאט לאט אנשים יסננו את המידע שלכם הלאה פשוט כי זה משעמם לא נכון לקבל מידע כאשר הוא פרסומי ושיווקי בלבד.


תדאגו שיהיו תכנים מרתקים מקצועיים שיעניינו את הלקוח לקרוא עוד ולא רק כאשר יש לכם מוצר או סדנא לקדם.

ישנה חשיבות גדולה להתמדה ולעקביות כמו בכל כלי של יחסי ציבור ושיווק , זה לא משנה אם בחרתם להוציא ניוזלטר אחת לשבוע , אחת לשבועיים או אחת לחודש הוא חייב להיות עקבי ובעל ערך מוסף לקורא.
אין צורך להמתין לאירוע מסוים ואז לשלוח חדשות הקביעות והשם של הניוזלטר גם אם הוא נפתח שומר על העסק שלכם והשירותים שאתם מציעים בתודעת הקורא.



עלותו יחסית לתועלת שהוא מספק נמוכה הוא מגיע ישירות ללקוח ובלחיצת כפתור הוא יכול להיכנס אליכם לאתר ולעשות איתכם הכרות ראשונית והיות ומגרש המשחקים השיווקי – פרסומי וגם של יחסי הציבור נמצא ברשת אז גם אתם רוצים להיות שם.

מערכות הדיוור המקצועיות מספקות סטיסטיקות ונתונים מה שמסייע לכם לפלח את קהל הקוראים.

בהצלחה.









אין תגובות: