יום שלישי, 31 במאי 2011

התוכן הוא עדיין המלך


היום זה כבר ממש לא משנה  , איזה עסק יש לך , דבר אחד חשוב איך תשווק אותו ותמכור אותו , בעלי עסקים רבים מכירים בחשיבותה של הרשת אך אינם תורמים מרכזים מאמצים בשמירת האתר באוויר.
כל רגע נוספים מאות אם לא אלפי דפים חדשים ברשת , אתר שאינו  מתמלא ואינו מחובר לרשתות החברתיות הגדולות , סופו לשקוע בים המידע ברשת.

אתר שאינו מעודכן תדיר , גורם למנועי החיפוש לחשוב שהוא "נזנח " וככה הוא מוריד אותו בדירוג, וכך גם אם גולש יחפש תוצאות עבור מידע , גם  אם התוכן הוא הרלוונטי ביותר עבורכם הוא ירד מדפי החיפוש לדפים האחרונים שאליהם הגולשים אינם מגיעים.

כבר כתבתי על זה בעבר על חשיבות תוכן איכותי וכזה שנותן מידע רלוונטי לקוראים שלכם, אמנם מדובר בהשקעת זמן רב בכתיבה אך יש דרכים נוספות למי שלוח הזמנים שלו אינו מאפשר זאת.

1.קניית מאמרים וכתבות בנושאים הרלווטים אליכם
2. שימוש במאמרים וכתבות מתוך אתרי מאמרים , המאפשרים שיתוף ונותנים קרדיט לכותב המקורי .
3. הכנסת  סרטוני וידאו מאנשים שמהווים לכם השראה בעבודתכם, או חדשותיים מתחום עסוקכם..


נכון , יש הרבה תוכן והרבה רשתות חברתיות , איך משתלטים על זה? פשוט , כיום כמעט כל אתר ניתן לחיבור באמצעות אפליקציות ועדכוני Rss  למקומות השונים שלכם ברשת , כך שאם אתם מחברים אותו , בכל עדכון שלכם באתר , מיד יתעדכנו מספרמוקדים נוספים כגון : טוויטר , דפיהאוהדים בפייסבוק ואתרים נוספים  להם נתתם הרשאת חיבור.

תזכרו שאתרים שמתעדכנים אחת לחודש , הם בערך כמו בית קפה ריק , שהעוגות שהיו שבוע שעבר , עדיין יושבות במקרר,  והמלצרית  יושבת שם משעוממת , אני בטוחה  שלא הייתם נכנסים לשם לשתות  קפה, בדיוק אותו דבר באינטרנט , אמנם זה עולם וירטואלי , אך הגישה היא בדיוק אותה גישה.


ואגב אם מישהו מכם שאל את עצמו אם אפשר לקחת תכנים מהבלוגים  שלי , כן אפשר  בתנאי שתכניסו קישור ישיר למקום ממנו נלקח + שם הבלוג .


נפגש ברשת
    

 


אין תגובות: