יום שלישי, 13 בספטמבר 2011

אם הסנדלר הולך יחף, לא רוצה לקנות ממנו נעליים

הסנדלר הולך יחף , ככה הוטבע לו ביטוי שגור ורווח מה שאתה עושה לאחרים לעצמך אתה עושה פחות טוב ,אז אם לעצמו הסנדלר לא יודע להכין נעל טובה סביר להניח שגם זו שהוא ייצר לי לא תהייה משהו

אז למה זה קורה לנו? עשרות בעלי עסקים במיוחד מהתחומים שאני עובדת איתם מתחום האלטרנטיבי והמודעות , מטפלים נהדר באחרים ובעצמם לא משהו או אם להיות כנים שמים את עצמם במקום האחרון


הגישה שלי היא תהיה מה שאתה מלמד, תהיה השירות שאתה נותן לא באמצעות מילים , אלא באמצעות מעשים , אחד המקדמי מכירות הטובים ביותר שיש לפחות ככה על פי נסיוני הוא להוות דוגמא חיה לכל העצות שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו

כולנו יועצים מדהימים ...ותמיד יש לנו תשובות לחברים או לאנשים אחרים, אז דמיינו עכשיו חבר או חברה שבאים אליכם עם השאלה ? איך אני מקדם עוד את העסק שלי? תהיו כנים עם עצמכם 
שבו ותכתבו את העצות לחבר\ה הדמיוני שלכם , תכתבו לו מינימום 10 עצות לקידום העסק שלו , קחו את הרשימה ובכל שבוע תבחרו משימה אחת ובצעו אותה ובלי תירוצים ודחיות תראו שהתוצאות לא יאחרו לבוא ויחד איתם יגיעו גם עוד לקוחות ...נסו מקסימום זה יצליח 









נפגש ברשת
    

 


אין תגובות: