יום שישי, 4 בנובמבר 2011

ניוזלטר ככלי לשימור לקוחות














ניוזלטר או בשמו העברי מכתב חדשות , הוא כלי שיווקי ויחסי ציבור שכמעט הכרחי להשתמש , הוא למעשה מספק ללקוחות שלנו מידע שוטף על מה מתקדם מתרחש בעסק שלכם. 

הניוזלטרים בכדי שיוכלו למשוך אליכם קהל ולא יהיו בעלי מראה כמו של פרסומת למוצרי סופרמרקט רצוי שיכלול תכנים נוספים מעבר לתכנים השיווקיים ניוזלטר שאין בו ערך מוסף לקוראים יהפך במהרה לעוד מייל מסומן בזבל או שלאט לאט אנשים יסננו את המידע שלכם הלאה פשוט כי זה משעמם לא נכון לקבל מידע כאשר הוא פרסומי ושיווקי בלבד. 

תדאגו שיהיו תכנים מרתקים מקצועיים שיעניינו את הלקוח לקרוא עוד , או תדאגו להקים ניוזלטר אשר מספר על מאחורי הקלעים של פרויקט כזה או אחר . 

ישנה חשיבות גדולה להתמדה ולעקביות כמו בכל כלי של יחסי ציבור ושיווק , זה לא משנה אם בחרתם להוציא ניוזלטר אחת לשבוע , אחת לשבועיים או אחת לחודש הוא חייב להיות עקבי , אין צורך להמתין לאירוע מסוים ואז לשלוח חדשות הקביעות והשם של הניוזלטר גם אם הוא נפתח שומר על העסק שלכם והשירותים שאתם מציעים בתודעת הקורא. 

ניוזלטר תמיד מאבד כ ל שבוע מספר נרשמים גם אם המספר הוא קטן , אתם מחויבים לשמר את מספר הלקוחות במקרה הגרוע והשאיפה כמובן היא להרחיב ולהגדיל את תפוצתו. 

שיטה אחת נהוגה אצל רבים היא פרסום הניוזלטר באתר במקום קבוע בו אנשים יכולים לקרוא אותו ואת הקודמים וגם להירשם להתכתבות. 

שיטה נוספת היא פשוט לפרסם חלקים מהניוזלטר בעיקר תוכניים ולא שיווקיים נטו באתרי מאמרים או בבלוגים עם קישור להמשך קריאה ורישום לניוזלטר. 

שיטה נוספת קניית רשימות תפוצה ושליחת הניוזלטר כדוגמא ובקשה להצטרפות.
ותמיד בכל טלפון מתעניין או שאלות תמיד אפשר להציע להוסיף אתכם לרשימת התפוצה לפעמים זה יצליח לפעמים לא לפחות ניסיתם.
עלותו נמוכה הוא מגיע ישירות ללקוח ובלחיצת כפתור הוא יכול להיכנס אליכם לאתר ולעשות איתכם הכרות ראשונית והיות ומגרש המשחקים השיווקי – פרסומי וגם של יחסי הציבור נמצא ברשת אז גם אתם רוצים להיות שם. 

אם עדיין אתם לא עובדים עם חברת דיוור מסודרת הנה הזדמנות להצטרף לחברת דיוור סלנג 






Facebook Twitter Myspace | Googel + | Linkledin | סדנאות יחסי ציבור

אין תגובות: