פרסום ועוד פרסום מהו פרסום אפקטיבי בשבוע האחרון איכשהו הגיעו אליי מלא אנשים שהם צועדים את צעדיהם הראשונים בעולם השיווק ויחסי הציבור
אחת ספרה לי שהיא חילקה פליירים בכל איזור מגוריה ולא קיבלה תוצאות אז התייאשה לאחר פעם אחת , השנייה ביקשה לפרסם פעם אחת בלבד וציפתה לקבל תוצאות זה פשוט לא עובד!
יחסי ציבור , שיווק ופרסום באופן נקודתי וחד פעמי לא מביא את התוצאות הרצויות, פרסום במדיות הגדולות יכול להביא למבול של טלפונים ליומיים- שלושה שבוע אם עשיתם אייטם טלוויזיוני ממש מוצלח ואחרי זה דממה זכרון מאוד קצר יש לנו , ביום ממוצע אנחנו חשופים לכל כך הרבה פרסומים שאין מקום לכולם... לכן רק מי שמתמיד בסופו של דבר קוצר פירות .
חלוקת פליירים חד פעמית גם היא מחולקת לאלפי אנשים אינה יעילה אם לא נחזור עליה שוב ושוב לכן עדיף לחלק פליירים לאוכלוסיה של 1,000 יותר מצומצמת וממוקדת במשך 3 חודשים כל שבועיים מאשר לחלק 10,000 פליירים ביום אחד.
כל עסק הפקה או מטפל עובד עם תקציב מוגבל מראש השאלה היא האם לפזר בכל מקום או להתמקד ?
אם יש לנו תקציב של 1,000 ₪ לאינטרנט ואנחנו מפרסמים נניח ב10 מקומות ברשת באופן חד פעמי לא עשינו כלום, בדיוק את אותו תקציב רצוי לקחת ולהשקיע ב2 מוקדים בלבד ובתנאי שתהיה חזרתיות.
נכון , חברות גדולות אתם אומרים יכולות אני לא , האמת פרסום , שיווק יחסי ציבור קבועים הם הוצאה קבועה בעסק בדיוק כמו תשלומי החשמל והמיסים הם חלק מהוצאות "הבוקר טוב " החודשיות שלנו וגם אם הן מוגבלות ל500 ₪ בחודש הכסף הזה חייב להיות מושקע בכל חודש בצורה יעילה ואפקטיבית שמתאימה לעסק שלכם ומהווה חלק חשוב שרצוי לקחת בחשבון בזמן בניית התקציב השיווקי השנתי שלכם.
עכשיו תגידו שאתם עובדים בלי תקציב קבוע מראש אלא לפי מה שיש ... טעות ! רוצו לבנות אחד כזה וזה לא משנה כמה בדיוק אתם מכניסים בחודש.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה