יום שני, 14 בנובמבר 2011

בסופו של דבר זה אנשים מול אנשים קשרי לקוחות







 
בעולמנו הנייד והמתחדש אנשים מוצפים בהצעות וגם אם יש לכם מוצר מצוין להציע בטוח יקום מישהו שיתחרה בכם ויהיה לו יותר טוב במחיר יותר זול התחרות העצומה יוצרת היצע אדיר שזה באופן עקרוני טוב לנו כצרכנים אך פחות טוב לנו כבעלי עסקים. 


 בסופו של יום כל חברות הביטוח בניואנסים כאלה ואחרות מציעות את אותו שירות , כל מלון מציע שירת דומה לזה שלידו בהנחה והם מדורגים באופן שווה ובכל זאת למה אנחנו חוזרים לקנות שוב ושוב או לנפוש במקום כזה או אחר? 

 בסופו של דבר המימד האנושי והאישי הוא זה שמכריע , מידת היחס ( לעיתים אפילו על חשבון השירות או המוצר הוא זה שיקבע אם הלקוח יתקבע אצלכם או ילך לחפש שירותים ומוצרים דומים אצל מתחריכם, מה עושים? מפנקים את הלקוח פשוט . 


 אז מה אפשר לעשות? 
מתחילים במאגר נתונים של הלקוחות הקבועים שלכם כתובת דואר , מיילים טלפונים ותאריכי ימי הולדת וכדומה.
יום הולדת שלחו מייל אישי , הברכה תהיה קבועה והלקוח מכיר היטב את המשחק ועדיין זה יוצר תחושה טובה ואמפתיה אצל הלקוח שלכם וזה בדיוק מה שאתם רוצים. 

 קופונים והטבות עדיף לשלוח בדואר רגיל , כמות המיילים היומית המגיעה לכל אחד מאיתנו יכולה בהחלט לגרום שהמסר לא יועבר.
 דף של משוב מאוד חשוב מדי פעם לבקש מלקחות משוב לעיתיים הם יוכלו לתת לכם פרטים קטנים של דברים שהפריעו להם או לא היו לשביעות רצונם שיכולים לתת לכם מדד עד כמה הבעיה קריטית או עד כמה היא חשובה ללקוחות שלכם.
 ניוזלטר כמובן , כמעט מיותר לומר אך בכל זאת חשיבותו ולו רק לראות את הכותרת של ו בתיבת המייל מזכירה ללקוחות שלכם שאתם שם תמיד נמצאים.
  
Facebook Twitter Myspace | Googel + | Linkledin | סדנאות יחסי ציבור

אין תגובות: