יום ראשון, 27 בינואר 2013

קורס יחסי ציבור ושיווק אינטרנט למטפלים


הסדנא הקרובה: ימי שלישי 19 ו-26 בפברואר, 05 ו-12 במרץ
בשעות הבוקר 9:30 - 13:30 או בשעות אחרי צהריים 15:30 - 19:30
מיקום: רח' הנדיב 7, הרצליה (חניה חינם)

הסדנא שתאפשר לך לקבל את הידע הנחוץ לשיווק, מיתוג ויחסי ציבור עצמאי למינוף העסק שלך! 

מטפל/ת יקר/ה,
מתי בפעם האחרונה אמרת לעצמך:  "השנה לא אתן לעסק שלי לשבת על הגדר?".
נתחיל בעובדה שרוב המטפלים מתקשים בקידום העסק כי ברובם, אין את הידע המקצועי לבנות תוכנית עבודה לשיווק, מיתוג ויחסי ציבור, דרכי פעולה בצורה מקצועית. ובחלק הביצוע, מתקשים לרוב בבניית התשתיות ובתפעול הקמפיינים. 

אז מה הפתרונות העומדים לפניך?

אפשר להשכיר שירותים מקצועיים לשיווק, מיתוג ויחסי ציבור שיעשו על ידי בעלי מקצוע בתחום, דבר שכרוך בעלויות גבוהות יחסית ודורש תקציב שנתי מראש. אם הנך מבין כי האופציה איננה רלוונטית עבורך, לנו יש את הפתרון הרלוונטי שימנף את העסק שלך בזמן מאוד קצר.
האופציה שאנו מציעים לך כאן, הנה האופציה האפקטיבית והמציאותית ביותר שתאפשר לך לקבל את הידע הנחוץ ב-4 ימי סדנא בתוכנית עשירת תוכן ותמיכה למשך חודש ימים לאחר הסדנא בכיתות של 20 משתתפים במקסימום.
הסדנא מנוהלת על ידי בעלי מקצוע עם ניסיון עשיר של מעל 10 שנים בתחום השיווק באינטרנט - קרול שרעבי מ-פורטל מטפלים אונלייןביחסי ציבור בתחומי הרפואה המשלימה - לילה בן הרוש, מ-לאן נושבת הרוח.

מה בתוכנית הסדנא לשיווק, מיתוג ויחסי ציבור למטפלים?

הסדנא בת 4 מפגשים בני 4 שעות כל אחד, בהם נלמד את הנושאים המרכזיים בתחום השיווק, המיתוג ויחסי הציבור לעבודה עצמאית יום אחרי הסדנא. במהלך המפגשים יינתנו כלי עבודה מעשיים אשר יסייעו לכל בעל עסק בשיווק, מיתוג ויח"צ לפרסום העסק בצורה אפקטיבית, יעילה ופשוטה.

מהם נושאי הלימוד בסדנא? 

מפגש ראשון
 
• מהם יחסי ציבור? מה ההבדל בין יחסי ציבור, שיווק ופרסום ואיך לשלב בניהם.
• מהו מיתוג? ולמה הוא חשוב כצעד ראשון בעסק?
• מיתוג ככלי ליחסי ציבור נכונים ועקרון החזרתיות והטמעת המסר.
• איך בונים מיתוג בשילוב עם מסר שיווקי מנצח.
• מיתוג ושיווק בפייסבוק. 
***עבודה לבית יצירת סלוגן/כותרות לכל בית עסק לאחר הנחייה.
***הנחייה לעבודה על דף הפייסבוק.
מפגש שני

• אינטרנט המדיה השיווקית יח"צנית הבולטת ביותר.
• למה חשוב לקדם את העסק באמצעות האינטרנט? קידום אורגני SEO או קידום ממומן?
• עבודה יעילה בפייסבוק למשיכת לקוחות חדשים ושמירת לקוחות קיימים מלקוחות פוטנציאליים וללקוחות פעילים.
• כלי העבודה שיסייעו לכם לעשות קידום בקלות.
• איך יוצרים באז באמצעות יחסי ציבור באינטרנט?
• איך פועל עולם התקשורת ואיך אני יכול למנף אותו לטובת העסק שלי?
• מהי הודעה לעיתונות, איך כותבים אותה?
***תרגול בית הזנת 10 אינדקסים, כתיבת מאמר קצר על העסק והעלאתו לאחד מאתרי המאמרים.
***ניסוח סטאטוסים לפייסבוק .
***כתיבת הודעה לעיתונות קומינקט על פי ההנחיות שניתנו בסדנא.
מפגש שלישי

מי העיתונאי שמתאים לעסק שלי? איך מאתרים אותו?
ראיונות במדיה איך להתכונן לקראתם?
איפה ניתן לפרסם הודעות לעיתונות באינטרנט?
איך מפיקים חומרים שיווקים לעסק?
מהם דפי נחיתה, איך לכתוב אותם ולמה הם יעילים?
***תרגול בית יצירת דף נחיתה
***פרסום הודעה לעיתונות באינטרנט (לאחר תיקון והארות)
מפגש רביעי

איך לשמור על קשר עם הלקוחות , באמצעות יחסי ציבור?
יתרונות יחסיים מול הקולגות – בניית שת"פ
שימוש בדיוור קבוע, ניוזלטר כיצד לבנות אותו נכון?
איך לייצור חשיפה של העסק לאורך זמן ובצורה קבועה?
איך לייצור תקציב פרסום יעיל בכל תקציב?
בונוסים לנרשמים לסדנא בחודש פברואר
רשימת כלים לעבודה עצמאית
הודעה לעיתונות מוכנה לשליחה
רשימה של 100 מערכות עיתונים וכלי תקשורת כולל טלפונים ואימיילים
רשימת אינדקסים פופולארים לקידום האתר
מיניסייט בפורטל מטפלים אונליין לשנה ללא עלות! ל- 10 הנרשמים הראשונים!

Facebook Twitter Myspace | Googel + | Linkledin | סדנאות יחסי ציבור

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

תודה רבה על המידע.
אני חושב שקורס בשיווק אם זה באינטרנט או שיווק בעיתונים הוא קורס חובה לכל אדם אשר רוצה לפתוח עסק או רוצה לדעת איך לשווק את עצמו בראיון עבודה.
אני התחלתי ללמוד מקצועית א ומקצועית ב על מנת לקבל רשיון יועץ פנסיוני, לאחר שקיבלתי את הרישיון עבדתי כ3 שנים בתחום וראיתי שמאוד קשה לי להשיג לקוחות חדשים והתקדמתי לאט מאוד. לאחר 3 שנים החלטתי כי אני עושה קורס בשיווק על מנת לדעת איך למתג את עצמי ולשווק את עצמי בצורה יעילה יותר.
לאחר הקורס התחלתי להשיג הרבה לקוחות חדשים והצלחתי להתקדם מאוד בחברה בה אני עובד, היום אני פותח סוכנות ייעוץ פנסיוני ואני יודע כי אני אצליח למכור את עצמי ולהשיג לקוחות. אני גם החלטתי כי העובדים שלי יעברו פעם בשנה סדנא של שיווק ופרסום על מנת לדעת איך לפנות לאנשים ואיך למתג את החברה!