לפני 10 שנים שהתחלתי לעבוד כעצמאית חוויתי תסכול רב
היות וכל עצמאי הוא גם מנהל העסק ,משווק , פרסומאי ,יח"צן מנהל חשבונות ועוד...
וכל זה בתקציבים קטנים הרגשתי שאני בחוסר פוקוס שלמעשה אני בכלל לא עסוקה
בלעשות יחסי ציבור ללקוחות , רב זמני מתבזבז בללמוד איך להחליף את שלל הכובעים האלו
ועדיין לעשות את כולם טוב .
ו
בכלל מה יותר חשוב ? שיווק? יחסי ציבור ? מיתוג?
מתוך הכאוס הזה וחוסר המיקוד שנוצרמתוך חוסר הפוקוס הזה התחלתי לחפש פתרונות שיהיו גם זולים
ואפקטיביים ויביאו איתם לקוחות חדשים ושגרת עבודה קבועה.
להפתעתי ככל שחקרתי את הנושא יותר מצאתי עשרות פתרונות ודרכים
בכדי לקדם את העסק שלי.
הסוד טמון דווקא בפעולות מאוד קטנות ושגרתיות שכל אחד יכול לעשות והתמדה.
תוך חודש וחצי -חודשיים של פעילות עקבית עם מספר כלים פשוטים הצלחתי
להעלות את מספר המבקריםבאתרים שלי , הטלפונים החלו לזרום באופן רציף
והשגתי לעצמי ראיונות טלווזיה ועיתונות.
נוצר לי פנאי יותר לעבוד ולהעביר את הידע שלי הלאה ופחות לשבור את הראש
באיך להביא עוד לקוחות.
מתוך ידע של עשר שנים בתחום אני שמחה להזמין אתכם לסדנת יחסי ציבור ושיווק
חסכו אלפי שקלים ונהלו את היח"צ והשיווק של העסק שלכם ביעלות וקלות
כל הסודות ליצירת חשיפה לעסק שלך בתקשורת
כלים מעשיים לביצוע ולהשגת פרסום ממש כמו שעושים יחצנים לחברות הגדולות!
סדנא בת 2 מפגשים בני 3 שעות כל אחד, בהם נלמד את הנושאים המרכזיים
בתחום השיווק, המיתוג ויחסי הציבור לעבודה עצמאית יום אחרי הסדנא.
במהלך המפגשים
יינתנו כלי עבודה מעשיים אשר יסייעו לכל בעל עסק בשיווק, מיתוג ויח"צ
לפרסום העסק בצורה אפקטיבית, יעילה ופשוטה עם תוצאות מוכחות.
"הייתי
בסדנא של לילה הינו קבוצה קטנה ואהבתי את האינטימיות ובכך גם את היחס
האישי לכל עסק ועסק. קיבלתי תובנות רבות מלילה והתחלתי ליישם אותם מיד עם
תום הסדנא, ואני כבר אחרי חודש וחצי אחרי וכבר יש תוצאות יפות! בנוסף
לתובנות, קיבלתי כלים רבים ומיקוד- מה שהיה חסר לי לפני הסדנא. מומלץ ביותר
לכל מי שמרגיש מפוזר בעסק שלו ובעל רצון לעשות סדר מבחינה שיווקית ולקבל
טיפים לגבי התקשורת ובכלל בעולם היחצנות". בברכה,שלומית שטיינברג יועצת פנג שוואי
--------מה תקבלו בסדנא ? -------------------
מפגש ראשון
• מהם יחסי ציבור? מה ההבדל בין יחסי ציבור, שיווק ופרסום ואיך לשלב בניהם.
• מהו מיתוג? ולמה הוא חשוב כצעד ראשון בעסק?
• מיתוג ככלי ליחסי ציבור נכונים ועקרון החזרתיות והטמעת המסר.
• אינטרנט המדיה השיווקית יח"צנית הבולטת ביותר.
• מיתוג ושיווק בפייסבוק.
***הנחייה לעבודה על דף הפייסבוק.
מפגש שני
• איך יוצרים באז באמצעות יחסי ציבור באינטרנט?
• איך פועל עולם התקשורת ואיך אני יכול למנף אותו לטובת העסק שלי?
• מהי הודעה לעיתונות, איך כותבים אותה?
*מי העיתונאי שמתאים לעסק שלי? איך מאתרים אותו?
איפה ניתן לפרסם הודעות לעיתונות באינטרנט?
שימוש בדיוור קבוע, ניוזלטר כיצד לבנות אותו נכון?
איך לייצור חשיפה של העסק לאורך זמן ובצורה קבועה?
---------כמה ? -----------------
490 ₪ כולל מע"מ
דמי הרשמה יושמו מראש עם ההרשמה , 90₪ ישולמו באמצעות Pay pal כרטיס אשראי .
היתרה תשולם ביום הסדנא.
------------איפה ? -----------------
רחוב וינגייט 21 הרצליה פיתוח ימי שני 24 לנובמבר | 1 לדצמבר
בין השעות 17:00-20:00
שימו לב ! מספר המקומות בסדנא מצומצם בשל הצורך לתת מענה אישי לכל עסק ומשתתף.
סדנת
יח"צ שעברתי אצל לילה נתנה לי הרבה כלים והבנה נכונה לגבי יחסי ציבור בכלל
ולשימוש נכון לעסק שלנו בפרט. הגישה של לילה, הפתיחות והשקיפות לכל
האמצעים שעומדים ברשותנו ליחצן נכון את העסק פשוט עובדים ומוכיחים.
ולפני הכל ומעל לכל – הבן אדם!! לילה מקסימה אדיבה עם סובלנות וסבלנות ונמשיך לפרגן ולהמליץ גם בעתיד.
מוטי ינקו – פריים טיים סטודיו לצילום אירועים
|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה