לאחר כחמש שנים בהם אני מעבירה סדנאות יחסי ציבור לעצמאים ועסים קטנים ,
הבנתי שתהליך השיווק העצמי ויחסי הציבור לעסק כרורכים בלא מעט התלבטויות
רגשיות...
טכניקות השיווק ויחסי הציבור הן פשוטות ולמעשה היום קיימים כל כך הרבה כלים
שמסייעים לנו בשיווק וביחסי ציבור ברשת שבהחלט הופך את פעולת השיווק לקלה
ונגישה.
רב בעלי העסקים הקטנים נתקלים בקושי הרגשי ל"מכור את עצמם " בעיקר אלו שהיו שכירים לאורך שנים ופתאום יוצאים לעולם העצמאים.
יש קושי גדול לשים את עצמנו מתחת לזרקור , להעצים ולהבליט את יתרונותינו
ולהצליח לתת מוצר אשר באמת ישרת את האנשים שמקבלים אותו , לכן לדעתי תהליך
השיווק של כל עסק מחולק ל70% בטחון עצמי , אמצונה אמיתית במוצר ובעצמי ו
30% טכניקה וכלים שיווקיים ויח"צניים.
רבים מהעצמאים רוכשים ידע שיווקי וכלים שיווקיים בסדנאות וקורסים כזו או
אחרת ומוצאים את עצמם יום לאחר הסדנא \קורס , עם יותר שאלות מאשר תשובות
ובעיקר באלגן בראש , מה עושים קודם מאיפה להתחיל ?
החלק הרגשי שזקוק לתמיכה וליווי להצלחה נעלם מהמשוואה ובלעדיו לא ניתן
לייצור מערך שיווקי מוצלח שמביא רווחים גם לנותן השירות וגם למקבל.
תחושת החסור אונים הזאת מתעצמת כי הנה : הלכתי , השקעתי זמן וידע למדתי
ועדיין העסק שלי תקוע באותו מקום , התחושה שכל לימוד כזה היינו "בזבוז כסף
ולא עוזר " ושיווק ויח"צ לעסק נהפך למעיין "מפלצת " שאין שום דרך להשתלט
עליה.
לאחר עשרות סדנאות ומאות לקוחות הבנתי שמעבר לכלי העבודה השיווקיים
והיח"צניים שאני מעניקה בסדנא פעמים רבות נשארים המשתתפים ללא מענה אמיתי
וללא ליווי אישי שלו אני מאמינה זקוק כל אחד.
לכן לכל המשתתפים בסדנאות ניתנות אפשרויות רבות לפעילות ליווי אשר ממשיכה גם לאחר הסדנא.
תכני הסדנא השיווקיים והיח"צניים מועברים בשש שעות של סדנת יום בהם נלמד :
מהם יחסי ציבור? מה ההבדל בין יחסי ציבור, שיווק ופרסום ואיך לשלב בניהם.
• מהו מיתוג? ולמה הוא חשוב כצעד ראשון בעסק?
• מיתוג ככלי ליחסי ציבור נכונים ועקרון החזרתיות והטמעת המסר.
• אינטרנט המדיה השיווקית יח"צנית הבולטת ביותר.
• מיתוג ושיווק בפייסבוק.
• איך יוצרים באז באמצעות יחסי ציבור באינטרנט?
• איך פועל עולם התקשורת ואיך אני יכול למנף אותו לטובת העסק שלי?
• מהי הודעה לעיתונות, איך כותבים אותה?
*מי העיתונאי שמתאים לעסק שלי? איך מאתרים אותו?
איפה ניתן לפרסם הודעות לעיתונות באינטרנט?
שימוש בדיוור קבוע, ניוזלטר כיצד לבנות אותו נכון?
איך לייצור חשיפה של העסק לאורך זמן ובצורה קבועה?
• מהו מיתוג? ולמה הוא חשוב כצעד ראשון בעסק?
• מיתוג ככלי ליחסי ציבור נכונים ועקרון החזרתיות והטמעת המסר.
• אינטרנט המדיה השיווקית יח"צנית הבולטת ביותר.
• מיתוג ושיווק בפייסבוק.
• איך יוצרים באז באמצעות יחסי ציבור באינטרנט?
• איך פועל עולם התקשורת ואיך אני יכול למנף אותו לטובת העסק שלי?
• מהי הודעה לעיתונות, איך כותבים אותה?
*מי העיתונאי שמתאים לעסק שלי? איך מאתרים אותו?
איפה ניתן לפרסם הודעות לעיתונות באינטרנט?
שימוש בדיוור קבוע, ניוזלטר כיצד לבנות אותו נכון?
איך לייצור חשיפה של העסק לאורך זמן ובצורה קבועה?
מהו הליווי לאחר סיום הסדנא :
* במהלך חודש ניתן להתנסות במבחר הכלים השיווקים והיח"צניים שניתנים בסדנא והתייעצות טלפונית ללא תשלום נוסף.
* ייעוץ בסקייפ של חצי שעה על נושא ספיציפי שאינו קשור ישירות לסדנא חינם!
* הנחה בבניית דף פייסבוק + פגישת ייעוץ אישית של שעה לתפעול הדף בעלות
של 1000 ש"ח במקום 1600 ש"ח ( ההנחה שמורה שלושה חודשים מיום סיום הסדנא )
*אפשרות לסדרת של ארבעה מפגשיהדרכה לשיווק ויח"צ אחת לשבוע בעלות של 1200 ש"ח במקום בעלות של 2,000 ש"ח
* קבוצה סגורה בפייסבוק ללקוחות בלבד לשאלות ותשובות בנושאי שיווק , יח"צ ופרסום ללא עלות וכל זמן שנדרש.
אני מאמינה ויודעת בוודאות שבהשתתפות בסדנא , הדרכה אישית וליווי אישי
לאורך זמן כל עסק יכול להגביר את החשיפה של העסק באינטרנט ובתקשורת ב50 %
ויותר , כל מי שהתנסה עד כה בדרך זו והתמיד הצליח להעלות את ההכנסות שלו ,
להגדיל את מעגל הלקוחות ולשווק בקלות , שמחה ועם 100% של בטחון עצמי.
מוזמנים להכניס את הפרטים שלכם בדף כאן
לכל שאלה נוספת מוזמנים לייצור קשר :
אנו : 053-5233117 לילה : 052-6788827
Facebook | Twitter | Myspace | Googel + | Linkledin | סדנאות יחסי ציבור
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה