יום שלישי, 12 במאי 2015

עולם יחסי הציבור והמדיה הדיגטלית




העיתונות היומית משנה את פניה  כבר עשור ,  העיתונות הכתובה עוברת יותר ויותר למגרש סופי השבוע והמאגזינים,יותר כתבות תוכן, פחות חשיבות לחדשות שמדעכנות לנו און ליין 24 שעות ביממה , לפי בחירתנו , אינטרנט, התראות לנייד שם המשחק מהירות העברת המידע .

רשת האינטרנט היא ללא ספק הזירה העיתונאית הכי עדכנית והכי מהירה שרק אפשר , רשתות חברתיות מספקות מידע לעיתונאים,טוויטר והציוצים שלה , שלה משמשים עיתונאים רבים.

 לבעלי עסקים קטנים כגדולים האינטרנט משמש כזירת שיווק , פרסום ומכירות שרק הולכת ותופסת נפח גדול יותר ומספקת נגישות גבוה יותר להפצת מידע מאשר בדור העיתונות הכתובה ולבעלי עסקים קטנים האינטרנט הוא פשוט מגרש משחקים גדול שאם יודעים לעבוד איתו נכון , גיוס לקוחות חדשים יכול להיות בהחלט הרבה יותר קל מבעבר.

חסרונה הגדול של העיתונות הכתובה היום , הוא גם לעיתים יתרונה  , עסקים או אנשים אשר התפרסמו עליהם מידע שהוא לא מחמיא במיוחד נשכחו עם הזמן.

 באינטרנט לא! באינטרנט כל מידע קטן שנכנס נשאר ברשת , מנועי החיפוש יכולים להעלות מידע גם מלפני מספר שנים ולכן התכנים שכל עסק מכניס לרשת חייבים להיות תכנים איכותיים ותכנים אשר תומכים בעסק וברמה גבוה  והם יישארו במנועי החיפוש שנים אחר כך.
 
לסיכום אם אתם בעלים של עסק קטן ומין הסתם מוגבלים בתקציב הפרסום שלכם, לכו על האינטרנט, שם המידע שלכם יישמר זמן רב יותר בעיתון אחרי שבוע יעטפו  בפרסום שלכם דגים לשבת.

בעל עסק , רוצה לייצור לעצמך יחסי ציבור טובים ברשת ? הקלק והצטרף אלינו לקורס ייחודי
http://workshop-pr.blogspot.co.il/2015/05/500000-15.html


Facebook Twitter Myspace | Googel + | Linkledin | סדנאות יחסי ציבור


אין תגובות: