יום שישי, 15 במאי 2015

גם בעסקים הכול מתחיל ממערכות יחסים טובות



  

בשבועיים האחרונים התעדכנתי  בענייני טכנולגיה כאלו ואחרים,הסדנאות והקורסים שאני מעבירה מחייב אותי לשמור על הקצב עם עיניים פקוחות להתחדשות והקצב הוא הרבה יותר מסתם מהיר הוא פשוט מטורף.

 חלק ניכר מהתקשורת  שלנו  היום עוברים אצל כולנו דרך סלילי חוטים, אינטרנט וטכנוגליה, השיתוף ברשת הוא מסיבי , אנשים ששנים יצאו מחיינו פתאום חזרו בפייסבוק , בטוויטר ובשאר ירקות הכול נגיש בכל מקום , כל הזמן.
 

אני אוהבת את הטכנולוגיה שהעולם מציע לנו הוא בהחלט פותח דלתות במקום שפעם היו חומות,  ועדיין אנשים הם אנשים , הם אנשים ! 


אחד הדברים שהכי חסרים הוא המגע האנושי החיוך הטלפון הזה גם אחרי שסיימת את המכירה שלך לשאול את הלקוח מה שלומו והאם הוא מרוצה מהשירות שנתת לו. 

רבים מדי בעלי העסקים שעסוקים במטרה הסופית והיא להגדיל מכירות ולייצר "יותר" ! יותר כסף, יותר מוצרים , יותר לקוחות השאלה היא מה קורה בדרך ? 

עסקים שהמטרה שלהם היא אך ורק כסף , לא באמת "רואים " את הלקוחות . 

אני מאמינה שעם כל לקוח שמקבל ממני שירות צריכה קודם כל להיווצר מערכת יחסים של אמון וכזו שמשרתת גם את הלקוח וגם אותי. 

מעבר לזה שכל בעל עסק נותן שירות הוא קודם כל משרת אנשים ואת זה חשוב לזכור. 

Facebook Twitter Myspace | Googel + | Linkledin | סדנאות יחסי ציבור

אין תגובות: