יום שלישי, 30 ביוני 2015

תוכנית ליווי אישית לעסק ולך



הרבה מהחסמים שמלווים אותך בחייך האישיים כפי הנראה גם 
מלווים אותך בעסק.

שמי לילה ואני מלווה ומייעצת לעסקים קטנים מעל עשור,
אני עוסקת ביחסי ציבור ושיווק של פסטיבלים , כנסים ואירועים רוחניים
גדולים וסדנאות מתחום ההתפתחות האישית ורוחנית.

אני מאמינה שכלים עסקיים בלבד לא יכולים להביא איתם את התוצאות הרצויות
מכיוון שפתיחת עסק כרוך גם בהרבה התלבטויות וחסמים רגשיים שבדרך כלל
לא ניתן להם מקום לביטוי.

תוכניות הליווי האישי שאני מקיימת , ההדרכות וגם הקורסים שאני מעבירה
שזורים תמיד גם בעבודה על הפן רגשי, בלעדיו לדעתי עסק לא יכול להתרומם.

בשיווק עסק ויחסי ציבור אין קסמים ואין נוסחאות פלא ( לפחות לא על פי תפיסתי )
אך בהחלט אפשר באמצעות מגוון כלים רחב  ביותר שקיים היום ,
מחוייבות אישית ,לקיחת אחריות מלאה על העסק ובתמיכה אישית
לאורך כל תהליך הצמיחה להגיע למטרות שלנו ,לעסק משגשג ומצליח.

היכנסו לאתר ומצאו הדרכות אישיות, סדנאות ותוכניות ליווי אישי לעסק 



Facebook Twitter Myspace | Googel + | Linkledin | סדנאות יחסי ציבור

אין תגובות: