יום שני, 13 ביולי 2015

האם אתה מחוייב להצלחה שלך ?

 כל דבר שאי פעם הומצא התחיל ברעיון במוחו של בנאדם אחד , חלק מימשו את הרעיונות שלהם הוציאו אותו לעולם וחלקם אף הצליחו בגדול, וחלק רק חלמו ואמרו יכולתי...או התחילו בהתלהבות ואחרי חודשיים- שלושה איבדו את האוויר והחליטו לזנוח את הרעיון העסקי שלהם.

 אז מה מבדיל מי שמצליח לבין מי שהעסק שלו מדשדש?



בתור עצמאי  ועסק קטן כל אחד מחזיק במספר כובעים , לאיש אחד , שיווק, פרסום, גיוס לקוחות, גביה , תשלומים הנהלת חשבונות וכל זה מעבר לשירות או למצור שאתם מוכרים או מציעים  זה בדיוק מה שמתאר את העסק הקטן  One man show .וכל האחריות להצלחה מוטלת בעיקר עליכם ,זה לא משנה במי תעזרו ואני אישית ממליצה להתייעץ עם אנשי מקצוע או תשכרו שירותים כאלו או אחרים רב הזמן אתםה"מבוגר האחראי"

 מה בדרך כלל מרפה את ידנו?
ייאוש , חוסר תוצאות בזמן מהיר - עייפות ,  האשליה שאחרים הרימו את העסק במהירות האור ואתם לא,אמונה קטנה מדי ויתר מדי קולות מסביב שמשפיעים וחוסר יכולת לשמור על סדר עבודה שבועי רציף בעיקר בתפעול שיווק , מיתוג ויחסי ציבור.  

הרבה פעמים עסקים קטנים נראים בהתנהלות הבסיסית שלהם  מקיימים שגרת כיבוי שריפות , כלומר בכל שבוע יש התנהלות אחרת, אין תוכנית עבודה או תוכנית עסקית לטווח ארוך ומטפלים במה שצץ.

חסרים לקוחות, יש פחות מכירות יוצאים בקמפיין פרסומי קטן מעכשיו לעכשיו שבדרך כלל לטווח קצר , מפוזר ואיננו מניב תוצאות טובות ובעיקר משאיר את בעל העסק עם הוצאות גבוהות ושאינן יעילות- בדרך כלל זו פעולה שנובעת מלחץ ומלחץ ובלי תכנון אף פעם אין תוצאות טובות.


  תוכנית עסקית כל אחד יכול לעשות לעצמו נקודת דרך ומטרות ברורות.

 שאלות שכל עצמאי ובעל עסק כדי שישאל את עצמו? לאן אני הולך? מה המטרה? איפה אני רואה את העסק שלי בעוד 5 שנים מהיום? מהי כמות הלקוחות או המוצרים אשר אני רוצה למכור בחודש?כמה כסף אני משקיע בפרסום כל חודש?
 איך אני מתמקצע ומתפתח בתחום שלי - והכי חשוב מהי התועלת או הרווח שלקוח מקבל ממני?

אנשים לא קונים מוצר או שירות הם קונים תועלת , כלומר מה ייצא להם כתוצאה מהקנייה ואיך זה יקדם אותם לעבר מטרתם וזה ממש לא משנה אם מדובר במוצר טיפוח או מדובר בשירות עסקי התועלת חייבת להיות ברורה וצלולה.


 ללא יעדים מוגדרים , לא ניתן להגיע לשום מקום
,אם תחשבו על נסיעה ברכב שאתם יוצאים לנסיעה אתם יודעים בדיוק לאן אתם מגיעים , אולי קצת תסתבכו בדרך אולי תעצרו אדם או שניים לשאול לאן , מה שברור לכם זה הכתובת שאליה אתם נוסעים בדיוק ככה גם בעסקים.

אחת לשבוע לפחות כל עצמאי חייב להקדיש כמה שעות לשיווק , פרסום עדכוני אתר שליחת דיוור ללקוחות , הנהלת חשבונות בעצם כל אותם התפקידים שברב הפעמים נדחקים לצד עד הרגע שזה כבר מתחיל "לשרוף"

אני רוצה אבל.... אין אבל ! אחרי האבל מה שלא תגידו הוא תירוץ ,
מי שרוצה עושה , מתמיד , מאמין ומחויב לפני כולם  להצלחה של עצמו – אם אדם אינו מחויב להצלחתו, רב הסיכויים שכל מהמורה קטנה בכביש תוציא אותו מאיזון, אם אתה מחויב להצלחה שלך אתה יודע היטב שלכל בעיה יש פתרון- מעצם היותה בעיה היא טומנת בחובה את הפתרון.

להתחייב להצלחה של עצמך דורש רוטינה קבועה שלעיתים יכולה להיות משעממת , שגרתית, בדרך כלל ללא תוצאות מיידיות , מסירות ואמונה עצומה בעצמך ובשירות או המוצר שאתה מספק.

ורגע לפני שהפוסט הזה מסתיים , אני מציעה לכם לצפות בוידיאו של וויל סמית  שמדבר על הצלחה , מחויבות ומציאות.

 רוצים להצליח ולהשאר ממוקדים בענייני העסק ? הקליקו והצטרפו לתוכנית ליווי אישית
בה תמצאו את הכלים והדרך המתאימה לכם ביותר לשיווק העסק : http://goo.gl/7mjHLs

Facebook Twitter Myspace | Googel + | Linkledin | סדנאות יחסי ציבור

אין תגובות: