יום חמישי, 9 ביולי 2015

קבלו חינם ! ואחרי זה תשלמו ביוקר , אשליית שיטות ההשקה האינטרנטיות





בעלי עסקים רבים שואלים אותי על שיטת השיווק הנפוצה של "מתנת חינם " או השקות אינטרנטיות.
בדרך כלל באמצעות המייל של סדרת סרטונים או טיפים כאלו ואחרים שמטרתם כמובן
גיוס לקוחות ומכירה של סדנא כזו או אחרת, קורס או מוצר כזה או אחר.

המילה חינם וללא התחייבות עושה לנו קסמים ואנחנו ממהרים לרשום את עצמנו בכדי לקבל את המידע
גם אני מפעם לפעם נופלת בכתיבה השיווקית  המשכנעת ורושמת את פרטיי, על אף ולחלוטין ברור לי .
שכאשר תגמר סדרת הטיפים או הסרטונים ולעיתים אף באמצע הסדרה
אני אוצף במיילים שיווקיים שמשכנעים אותי שעכשיו ! ממש עכשיו בהזדמנות שלא תחזור
אני צריכה את הקורס\סדנא \ או המוצר המקודם.

כששולחים לי מידע פרסומי באמצע סדרת המתנה אני פשוט מתנתקת מרשימת התפוצה ,
למה ? 
כי אם באמת המטרה שלכם היא להפיץ מידע אז זהו תהליך של יחסי ציבור נטו וכשמערבבים באותו
תהליך יחסי ציבור ,ושיווק אגרסיבי  לא מתקבל תמיד טוב...ואז פעמים רבות בשל כתיבה שיווקית מעולה
וחדה אפשר שאני ארכוש משהו שבכלל אין לי צורך בו כרגע...

כן חינם  ...בסוף משלמים ביוקר .

שיטת ההשקות האינטרנטיות בהם מבטיחים לכם מתנות חינם במיוחד בשביליכם בשווי אלפי שקלים ,
ונוסחאות הפלא שתגרום לעסק שלך להדפיס מזומנים ורק אם רק תירשם לקורס תוכל להיות אחד  מקבוצת המעושריםהחדשים, החלק העצוב הוא שבעלי עסקים רבים נופלים במלכודת המטופשת הזו מתוך מחשבה שהנה  נמצאהפתרון הקל לניהול עסק בקלות ולעשות מלא מזומנים ...בינינו היחידים שמתעשרים הם אלו שמשווקיםאת "נוסחאות הפלא " תמורת אלפי שקלים.

סביר להניח שבסופו של תהליך , אתם תבזבזו אלפי שקלים שלא בהכרח יביאו איתם פרנסה נוספת וגרוע מכך ,לא תמיד ממש מתאימים לאופי שלכם ולדרך הנכונה לניהול העסק.

בתור אחת שנמצאת מעל עשור בעולם השיווק ויחסי הציבור ומתפתחת ולומדת כל הזמן כלים חדשים לעבודה ושיווק
וגם שליוותה עשרות עסקים קטנים , אני יכולה להבטיח לכם שאין נוסחאות קסם , לא תהפכו למיליונרים בתוך חודש
בקורס אחד ואם לא תדאגו לתת תוכן איכותי ואמין לקהל שלכם בניוזלטרים, באתר ובדף הפייסבוק שלכם , ההצלחות שלכם בעסקיהיו רגעיות ומזדמנות. 

בעל עסק שמעריך את לקוחותיו נותן להם מידע כערך מוסף ולא כדרך לשווק את הדבר הבא ,
בעל עסק רציני גדל ומפתח כל הזמן עם העסק שלו משווק , מפרסם ומיח"צן לאורך כל השנה
בתוכנית עסקית מסודרת ומקדיש זמן מדי שבוע לפן השיווקי של העסק. 

בפעם הבאה שאתם נתקלים בתוכן שיווקי חינם , תחשבו לפני זה לרגע למה אני צריכה את זה ואיך זה
מקדם את העסק שלי בצעד הבא לפי התוכנית השנתית. 

מוזמנים להגיב ולהיכנס לבקר אותי באתר 
 http://goo.gl/TlhqMu

Facebook Twitter Myspace | Googel + | Linkledin | סדנאות יחסי ציבור

אין תגובות: