מכירים את
הסיטואציה שבה שואלים אתכם , במה בדיוק אתם עוסקים ואתם לא ממש מצליחים לגבש את
המידע באופן סדיר בדקה ? ומאבדים את הקשב של האיש שמולכם ?
סביר להניח
שזה כבר קרה...ואולי באותו רגע גם הפסדת לקוח פוטנציאלי שהקשב שלו אבד בעיקר כי אתם לא הייתם מספיק ממוקדים .
אז מה בעצם
השאלות שעליהם אתם צריכים לעשנות קודם כל לעצמכם ואחר כך לאחרים בלא יותר מ60
שניות !
- במה אתה עוסק ?
- איזה בעיה העסק שלך \ השירות שאתה נותן פותר בעיות לאחרים ?
- במה העסק שלך שונה ומיוחד משאר העסקים בתחום ?
- למה זה צריך לעניין את המאזין לך ?
( מומלץ לכתוב
את השאלות האלו על דף ולענות לעצמכם במספר וריאציות עד שתמצאו את הניסוח המנצח !)
לדעת לענות על ארבעת השאלות האלו בצורה ממוקדת , בהירה
ובזמן קצר קשורה לביטחון בעצמך ובשירות שאתה נותן וגם נוסכת בטחון והקשבה בקרב
המאזין לך .
אין לדעת יכול להיות שהבא שישאל אותך מה אתה עושה יכול
להיות לקוח שלך .
בעלי עסקים ? מחשפים דרכים יצרתיות לשיווק ויחסי ציבור ?דברו איתי לילה
Facebook | Twitter | Myspace | Googel + | Linkledin | סדנאות יחסי ציבור
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה