איך אפשר
לשווק את העסק , בנוסחא פשוטה וקלה לביצוע ? או איך למשוך לקוחות בכמה ב3 צעדים ?
כותרות כאלו מושכות בעלי עסקים קטנים לבזבז כספים מיותרים ולהגיע לתוצאות חלקיות אם בכלל ...
אני אישית לא
מכירה שיטה כזו ( וניסיתי כי מי לא רוצה לעצמו חיים קלים )
בתור מי
שמתעסקת עם שיווק ויחסי ציבור מעל 10 שנים אני יכולה להגיד לכם שאין נוסחא כזו !
אין קסם אן
כמה פעולות חד פעמיות שיגרמו לעסק שלכם להיות 24\7 באוויר ..
וה אמת לשווק
כל עסק יכולה להיות פעולה מתישה שדורשת מאיתנו עדכונים תכופים ...
השתנות עולם
השיווק היא כל כך מהירה ומתמדת שלא ניתן לעלות על "שיטה ":מנצחת שאיתה
תביאו לקוחות בקלות ולאורך זמן .
פעולות
השיווק המוצעות לנו כבעלי עסקים קטנים הם רבים וממכוון רב , אפליקציות , רשתות
חברתיות אתרי מאמרים ועוד כל אלו נפלאים
אך אינם יכולים להיות משהו חד פעמי או אפילו חצי שנתי .
הסיבה שעסק
כזה או אחר מצליח להישאר באוויר זמן רב
ולהמשיך למשוך אליו לקוחות היא : התמדה !
התמדה יחד עם
היכולת שלנו להתעדכן כל הזמן בחידושים ובכלים החדשים שמציע לנו עולם השיווק.
פעולות שיווק
שהיו נכונות וטובות לפני 5 שנים היום כבר מאבדות מהרלוונטיות שלהם.
אם לפני 6-7
שנים רשימת דיוור חזקה יכלה לעשות את העבודה , היום רשימות דיוור בלבד לשיווק
אירוע או סדנא כבר אינה מספקת את "הסחורה".
גם אתר
אינטרנט שלפני 10 שנים היה מושך לקוחות , היום כבר לא מתאים ...
בעלי עסקים
היום חייבים להתעדכן כל הזמן באמצעי השיווק החדשים שעומדים לרשותנו , בשינויים
התכופים שמתרחשים ברשתות החברתיות והאפשרויות לשווק בהם ובשינויים שמנועי החיפוש יוצרים מדי כמה שנים.
להתעדכן בשיטות המתחדשות , להתמיד בפעולות השיווק
והפרסום באופן שוטף זוהי הדרך היחידה להישאר דינאמי ולהשאיר את העסק שלכם והשירותים
שלכם רלוונטיים לאורך כל השנה.
אז נוסחות
קסם מהירות וקלילות אין ! אבל פעולות שיווק שוטפות ופרסום לאורך כל השנה ישמרו על
העסק שלכם חי ובועט.
Facebook | Twitter | Myspace | Googel + | Linkledin | סדנאות יחסי ציבור
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה