יום שלישי, 19 במאי 2015

אני אתחיל , רק כשזה יהיה מושלם !


שיהיה לי מספיק כסף לבנות אתר חדש ,
אז אתחיל לשווק וליח"צן את העסק שלי.
שאני אמצע איזה חבר שישדרג לי את דף
הפייסבוק ...
אז אתחיל לשווק וליח"צן את העסק שלי
שיהיה לי לוגו נורמאלי אז אתחיל....

מוכר לך ?
כל כך הרבה פעמים ביום אני שומעת את המשפט הזה
שה_______ ( תשלימו את החסר שלכם  ) יהיה  מושלם אז אתחיל לשווק .

רואים לזה פרפקציוניזם ...או סתם חרדה

בכל הנוגע לשיווק וליחסי ציבור
מדובר בסתם בחרדה  מחשיפה של אותו שירות או מוצר שאתה בחרת
להציע לעולם ...
בעלי עסקים רבים משתמשים בתקציב, חוסר יכולת ושאר תירוצים
בכדי לעצור את עצמם מלהתקדם , לחשוף ולהרוויח מהעסק.
הפחד עוצר אותם !

הפחד מהחשיפה הזו של העסק שלנו יכולה לבוא בשלל צורות ,
חלק מרגישים שהם לא למדו מספיק ...( זה בד"כ אלו שמתמחים עד אין קץ בתחומם )
חלק מרגישים שאין להם את האמצעים הכלכליים לשווק ...( זה שטות כי באינטרנט אפשר לשווק את עצמך חינם ! )
וחלק סתם מרגישים לא מספיק טובים או ראויים ומסתפקים בעסק קטן שחי על פירורים .

הפחד הזה מלשים את זרקור האור על עצמנו ולומר לעולם
הנה אני , זה מה שאני יודע ואני יודע אותו הכי טוב !
מבלי להרגיש רגשות אשמה או  לפחד , מושרש ברבים מאיתנו ...

איך נפתרים מהפחד הזה ?
כמו כל פחד ברגע שעומדים מולו ושמים עליו אור
כבר אפשר להתמודד איתו.

זה לא חייב להיות מושלם !
אפשר לשווק  וליח"צן  את עצמך גם ללא תקציבים גבוהים ואפילו בחינם !
מותר לך ולעסק שלך לשגשג , להצליח וגם
לזכות בחשיפה כמה שיותר גדולה מול כל העולם !

רוצה לקחת את עצמך מעבר לפחד ?
רוצה להצליח בעסק שלך ולהפסיק לספר לעצמך סיפורים ?
הקלק על הלינק והצטרף אליי לארבעה מפגשים מרתקים
בהם תלמד גם לחשוף את עצמך והעסק שלך וגם לקבל
בוסט של בטחון עצמי בכדי לשווק את עצמך

לפני שהקבוצה תיסגר  תקליק על הלינק
מספר המקומות בקבוצה מוגבל !


Facebook Twitter Myspace | Googel + | Linkledin | סדנאות יחסי ציבור

אין תגובות: