יום רביעי, 7 בספטמבר 2011

ארגז הכלים ליח"צ ושיווק לעצמאי ולעסק הקטן 12.9.11



סדנת יחסי ציבור מיועדת לעצמאים ובעלי עסקים קטנים אשר בסיומה תדעו כיצד לגייס ולהשתמש בתקשורת לטובת העסק שלכם.
הסדנא עוסקת ביחסי ציבור בהקשר משולב עם שיווק ופרסום באמצעים פשוטים, קלים וניגישים המותאמים לעסקים קטנים ועצמאים ויכולה להעלות לכם את מחזור המכירות ב- 20%.

סיבות לעצמאי ובעל עסק קטן ללמוד יחסי ציבור 


ללא ידע איך עובד עולם התקשורת השיווקית , פנייה לעיתונות שאינה בדרך מקצועית עלולה להכשיל אתכם.


רב בעלי העסקים הקטנים ועצמאים בדר"כ אינם יכולים להרשות לעצמם מימון משרד יחסי ציבור קבוע שעלותו מתחילה ב-3000 ש"ח לחודש.


יחסי ציבור הוא למעשה שיווק עקיף מנקודת מבט אובייקטיבית מה שמוריד את התנגדות המכירה ומאפשר לאדם לקבל מידע וללא לחץ מכירתי.


פרסום אפקטיבי משולב עם יחסי ציבור היינו יעיל פי 2 ומביא יותר לקוחות


ציבור טובים ולאורך זמן יכולים לחסוך בעלויות הפרסום השנתיות יחסי


יחסי הציבור באינטרנט ושיווק נכון של העסק שלכם יתורגם ללקוחות בתנאי שתדעו איך להשתמש בכלי העבודה נכון
יחסי י ציבור טובים משמשים קרקע פורייה לשיווק באינטרנט ובאמצעי התקשורתי


יחסי הציבור הינם פעולה לטווח ארוך כלומר פעולה שדורשת השקעה שבועית קבועה של 4-5 שעות או שעה בכל יום שתתחיל להניב תוצאות אחרי חודש –חודש וחצי של עבודה שבסופו של דבר יתורגמו לעוד לקוחות.


הנושאים עליהם נעבור במהלך הסדנא:


עולם התקשורת השיווקית מה ההבדל בין פרסום שיווק ויח"צ ואיך הם תומכים אחד בשני .
מה היא הודעה לעיתונות ואיך תכתבו אותה
איך אני מוצא את העיתונאי שמתאים לי? וארתום את אמצעי התקשורת לטובת העסק שלי .
מהפכת האינטרנט – יחסי ציבור ברשת 




פרטים נוספים והרשמה

נפגש ברשת
    

 


אין תגובות: